PÁSOVÝ DOPRAVNÍK PASO
PÁSOVÝ DOPRAVNÍK PASO
Pásový dopravník je určen pro dopravu sypkého a kusového materiálu. Dopravník je stavebnicové konstrukce, jeho základem jsou podélné nosníky z válcovaného profilu spojené tuhými podpěrami.
Základem dopravníku je tuhý rám. Na koncích rámu jsou upevněny bubny. Vratný buben je uložený v posuvných ložiskových tělesech a přes napínací šrouby je fixován k rámu. Na druhém konci rámu je upevněn hnací buben. Šneková převodovka s elektromotorem je nasazená na hřídeli hnacího bubnu. Nekonečně spojený pás je veden pose válečkových stolicích ve tvaru “V”. Spodní větev pásu leží na podpěrných válečcích.
ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ PARAMETRY | ||||
---|---|---|---|---|
TYP | PASO 400 | PASO 500 | PASO 650 | |
Délka | min. 575 | min. 600 | min. 600 | mm |
Výška | 750 | 850 | 950 | mm |
Dopravní výkon | max.20 | max.30 | max.40 | t/h |
Šířka pasu | 400 | 500 | 650 | mm |
Rychlost pasu | max 1.5 | max 1.5 | max 1.5 | m/s |
El. příkon | 1,5 | 2,2 | 3 | kW |